ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، علی اسکر عباس زاده پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات این استان گفت: استفاده از ظرفیت درآمد ترانزیت خارجی گمرک پرویزخان یکی از موارد مهم است. اوج در ترویج توسعه است. استان کرماشان است.

وی در این دیدار خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیشترین تردد خارجی از ایران عبور کرده است. امسال گمرک پرویزخان گفت: پول آوردن این رویه و درآمد آن می تواند در توسعه اقتصادی منطقه بسیار مهم و موثر باشد.

مدیرکل گمرکات استان کرماشان به تشریح وضعیت و شرایط گمرکات استان کرمانشاه پرداخت و اعلام کرد: استفاده از پتانسیل های مثبت مرزهای استان کرمانشاه با 366 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق مکانی است. گوش دادن، همکاری و همکاری. حمایت جدی دستگاه های اجرایی از این استان.

همچنین در این جلسه الی نیک شمر مدیرکل دیوان محاسبات کرماشان با اشاره به اهمیت دیوان محاسبات گفت: دستگاه های حسابرسی برای ارتقای خدمات و جلوگیری از فساد در دستگاه های اجرایی دستورالعمل ها را دنبال می کنند.

وی به تلاش و نقش اصلی این سازمان در اعتمادسازی و تنظیم مالی اشاره کرد و گفت: دیوان محاسبات به دنبال این است که یک مشاور قابل اعتماد برای نهادهای حاکم باشد.

نیک شمر تاکید کرد: هر چه ارتباط قوه مجریه و دیوان نظارت بیشتر شود قطعا تخلفات اداری کاهش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه