اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است

اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است
نارنجی:

مدیر کل مدیریت بلایای طبیعی استان اصفهان، منصور شیفروش اعلام کرد: با توجه به افزایش دما و افزایش تابش اشعه ماوراء بنفش، کیفیت هوا به دلیل افزایش کانون های گرد و غبار و همچنین مشکلات و عدم تعادل هوا در حال کاهش است. مرکز. حوزه تامین انرژی بخش آب و برق مرکز مدیریت بحران استان اصفهان همانند روزهای گذشته ایجاد و در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط موجود روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفدهم و هجدهم این ماه در مرداد ماه کارخانه ها، بانک ها، شهرداری ها و مراکز آموزشی استان تعطیل و از راه دور کار می کنند.

رعایت بهداشت فردی، کاهش زمان حضور در هوای آزاد و تابش مستقیم آفتاب، کاهش رفت و آمد در شهر و استفاده بهینه از برق و آب در این ایام حائز اهمیت است.

بر اساس اعلام دبیر شورای ارتباطات دولت، روز سه شنبه 25 مرداد ساعت کار مراکز دولتی استان اصفهان با تصمیم دولت ساعت کار مراکز دولتی در استان اصفهان کاهش می یابد. 15 استان کشور از روز سه شنبه کاهش می یابد. ساعت 6 الی 10 صبح روز سه شنبه 16 مرداد .

با توجه به افزایش شدید دما و تداوم گرما و با هدف حفظ سلامت شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت کلیه مراکز دولتی و بانک های 15 استان کشور (به استثنای مراکز امدادی و خدماتی اضطراری) انجام می شود. سه شنبه 16 مرداد از ساعت 6 تا 10 صبح تعطیل است.

همچنین کار از راه دور برای کارمندانی که به دلیل شرایط فیزیکی نمی توانند به محل کار بروند مجاز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه