آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح

آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح

دستیار حقوقی و مجلس وزیر دادگستری آخرین وضعیت قانون اصلاح قانون استفاده از سلاح را تشریح کرد.

علی فرهادی در گفت وگو با نارنجی، اظهار کرد: در سال 2019 نیروهای امنیتی آماج حملات وحشیانه قرار گرفته اند و با قتل و قاچاق آرامش مردم را بر هم می زنند و دیده می شود که قانون سنگین یا مجرم است. به دلیل عدم صلاحیت خود شجاع بوده و به دلیل چنین ضعف هایی پیشنهاد اصلاح قانون مذکور به مجلس ارسال شد.

وی همچنین گفت: در پایان مجلس گذشته لایحه استفاده از سلاح در دستور کار مجلس قرار گرفت اما با توجه به تشکیل مجلس جدید، این لایحه در مجلس بررسی نشد. انشاءالله هفته آینده دستور مجلس ارائه می شود، شاید درست باشد.

فرهادی تاکید کرد: آن دسته از ضابطینی که مسئولیت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از فرار مظنونین و مجرمان را بر عهده دارند و یا به عنوان ضابطان دادگستری مسئول رسیدگی و کشف جرایم و اجرای دستورات قضایی یا سایر وظایف مکلف هستند، می توانند سلاح و سلاح حمل و استفاده کنند. استفاده از آنها ضروری است.

وی درباره آخرین وضعیت قانون تجارت نیز گفت: این طرح دو کتاب سنگین است که در مجلس بررسی شده و اکنون در شورای طلا قرار دارد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه