آخرین وضعیت بازار خودرو پس از شوک اولیه/ موتمنی: اگر این اتفاق بیفتد قیمت خودرو افت خواهد کرد

آخرین وضعیت بازار خودرو پس از شوک اولیه/ موتمنی: اگر این اتفاق بیفتد قیمت خودرو افت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری نارنجی سید موتمنی کارشناس بازار خودرو در گفتگو با خبرنگار اختاز آنلاین گفت: تغییرات ارز دیروز بازار خودرو را تحت تاثیر شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل بازار خودرو قرار داد. حزب الله لبنان و قیمت را دو درصد افزایش داد.

موتمانی همچنین گفت: در بین آن دسته از خودروهایی که فاکتور ندارند اما مشتری دارند و تقاضای آنها زیاد است قیمت افزایش یافته و برخی خودروها تفاوت قیمتی نداشته اند.

وی ادامه داد: روز گذشته قیمت خودروی دانا که 975 تا 980 میلیون تومان بود با 20 میلیون تومان افزایش به یک میلیارد تومان رسید. 207 اتو و تارا 10 میلیون تومان. در محصولات سایپا قیمت ساینا و کوییک آر 5 میلیون تومان و کوییک اتوماتیک 10 میلیون تومان افزایش یافت.

وی از آرام شدن بازار امروز نسبت به دیروز خبر داد و گفت: البته روی کاغذ قیمت ها افزایش یافته و قیمت های اعلامی از سوی فروشندگان نیز بالاست اما خرید و فروش ضعیف است و بازدیدکننده ندارد. بازار

این کارشناس بازار خودرو گفت: وقتی کالایی تبدیل به سرمایه می شود اخبار مثبت و منفی و نوسانات ارزی روی آن تاثیر می گذارد. اگرچه خریدار وجود ندارد اما قیمت های گزارش شده بالاست بنابراین در چند ماه اخیر چنین وضعیتی حاکم شده و 5 تا 10 میلیون قیمت افزایش یافته و به جای خود بازگشته است. اگر دلار به کانال پایین تری بازگردد قیمت خودرو دوباره کاهش می یابد.

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت بازار خودرو پس از شوک اولیه/ موتمنی: اگر این اتفاق بیفتد قیمت خودرو افت خواهد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت بازار خودرو پس از شوک اولیه/ موتمنی: اگر این اتفاق بیفتد قیمت خودرو افت خواهد کرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه