کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد

کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد

نارنجی:

سردار علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: با اعلام بازار طلا و جواهر به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشکوک بودن زنی فروشنده زنجیر طلا تقلبی، تیمی از بازپرسان مرکز یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ. بلافاصله در محل حاضر شد و موضوع را بررسی کرد. .

وی با بیان اینکه با حضور کارشناسان در محل و تحقیقات کارشناسی مشخص شد که اسکناس های ارایه شده به همراه طلاها جعلی بوده است، گفت: این خانم به همراه شریک زندگی خود که مردی جوان بود دستگیر و منتقل شدند. مقر پلیس.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از متهمان مقداری اسکناس جعلی و چند زنجیر طلای تقلبی با درجه خلوص پایین کشف شد، گفت: این زن و مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن، آن را به عنوان طلای عیار استاندارد به فروش رساندند. ، 14 گردنبند به شهروندان فروخت و در این بین از 2 نفر دیگر کمک گرفت.

وی فاش کرد: مخفیگاه سایر متهمان این پرونده که با یکدیگر مرتبط هستند در جنوب شرق تهران شناسایی شده است.

ولی پور گودرزی به بازجویی از متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهمان سابقه دار پس از انتقال به واحد یازدهم پلیس آگاهی به جرم خود و فروش زیورآلات تقلبی به شهروندان به ارزش دو میلیارد ریال اعتراف کردند. تهران کردند

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: هر چهار متهم پس از صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی شعبه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. متهمان برای تشخیص سایر جرایم و شناسایی سایر مظنونان احتمالی به دادسرا معرفی می شوند تا پرونده ادامه یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه