مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد

مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد

بازیکن سابق سرخابی گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس بازی این هفته را فدای دربی نکنند.

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری نارنجی، درباره دیدار تیربسپلیس و استقلال با فولاد و استقلال خوزستان اظهار کرد: امیدوارم پرسپولیس در نقل و انتقالات میان مدت یاری خوبی داشته باشد. فصل در ابتدای فصل بود تا اینکه یحیی گل محمدی جدا شد. خوشبختانه این اتفاق افتاد و پرسپولیس بازیکنان خوبی مانند نیر ارونوف، خدابندلو، عبدالکریم حسن و آل کثیر را جمع کرد و تیم بسیار آماده است. اسمار توانست نظرش را نسبت به خودش تغییر دهد و پرسپولیس را در مسیر قهرمانی نگه دارد. فوتبال خوزستان با مربی بومی خود تیم خطرناکی است. احمد النام در تیم ملی هم بازی کرده و وقتی حریف وصل نمی شود تیمش را به پرسپولیس می فرستد. با حضور هواداران شاهد یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر خواهیم بود.

وی به این نکته توجه کرد: استقلال که چند هفته ای است در صدر لیگ برتر حضور دارد، چند روز پیش در خانه مس رفسنجان شکست سختی را متحمل شد و مطمیناً برای جدیت بیشتر متحمل شکستی جدی شد. همچنان درگیری های مدیریتی و کادرفنی در این تیم وجود دارد و اگر حل نشود شرایط استقلال را سخت می کند. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل تیم خوبی دارد و نتایج به دست آمده نیز موید این موضوع است. اما وزن ترازو به سمت استقلال تهران است. دیدار دو برادر در اهواز جالب است.

مهدوی یادآور شد: دیدارهای پرسپولیس و استقلال قبل از دربی از حساسیت خاصی برخوردار است زیرا هیچ بازیکنی دوست ندارد محروم و مصدوم باشد و تمایلی به بازی نداشته باشد. اما بازیکنانی که در معرض خطر محرومیت هستند نباید با احتیاط بازی کنند و این بازی را فدای دربی کنند زیرا هر دو بازی را می بازند. امیدوارم شاهد دربی جذاب و تیمی باشیم که شایسته پیروزی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه