شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، احمد لطفی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای تنگستان همزمان با گرامیداشت روز شوراها اظهار داشت: با توجه به وفاق، همبستگی و وحدت بسیار خوب. که از ابتدای دولت سیزدهم در تنگستان به رهبری امام جمعه در مرکز شهر امام جمعه شهرستان احرام و دلوار امام جمعه شهرستان دلوار تاسیس شد و با تاثیرگذاری و تاسیس شد. تلاش موثر دستگاه های اجرایی و اسلامی. شوراهای شهر، روستا و روستا، همکاری و همراهی نمایندگان مردم دشتی و تنگستان در شورای اسلامی، کارهای خوبی را در شهرستان انجام داده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اعیاد اسلامی نماد اجرای اصل 100 قانون اساسی است و در سال 1377 این اصل اجرا شد و شوراهایی به این سبک و سیاق تاسیس شد که دارای ویژگی ها و اصول بسیار مهم شوراها و بسیاری از کارهای خوبی که امروز می توانید در جامعه انجام دهید، به خاطر نهال شورا این اتفاق افتاد.

استاندار تانزانیا نیز گفت: یکی از نکات جالب شوراهای اسلامی بحث، تفکر و مشورت در شهرها و روستاها است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی دیگر از جنبه های شوراهای اسلامی که تاسیس شد این است که قشر طبقاتی که قبلا در شهرها و روستاها وجود داشت به فضای مردمی و مردم سالاری تبدیل شد.

لطفی همچنین گفت: شوراهای اسلامی با اعتمادی که به ویژه در مناطق روستایی ایجاد کرده اند، با نظارت و رایزنی در مسایل روز مردم، از توانمندی های لازم برای توسعه و عمران، توسعه و آبادانی شهر استفاده می کنند. روستاها .

فرماندار تنگستان یاد آوردن شید: در آن شهر در برخی موارد به عنوان نماد هستی دیده می شود مانند مشارکت 70 درصدی در انتخابات مجلس جامعه اسلامی که این نیز نشان از رضایت از عملکرد شوراها دارد. در روستاها

وی همچنین بیان کرد: شوراها و دهیاران باید تلاش کنند تا در امر تولد انقلاب که شوراهای اسلامی هستند برای خدمت به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

لطفی تصریح کرد: حضور شما در شوراهای اسلامی حضوری مقدس است.

فرماندار تنگستان در ادامه سخنان خود گفت: در برخی نقاط و مناطق شوراهای سه نفره و در برخی جاها پنج نفره وجود دارد، بنابراین ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد و این اختلاف سلیقه و نظر نباید بیرون بیاید و وارد افکار عمومی شود. دامنه.

وی همچنین گفت: شوراها باید نشانه وحدت باشد; همدلی و همدلی در شهرها و روستاهای تنگستان.

لطفی همچنین گفت: شوراها واقعاً حافظ اموال مردم در کارشان هستند، می گویند مردم بدون مجوز به زمین ها دست درازی می کنند و شعبه باز می کنند و موارد دیگر، اینها مسایلی است که باید حل شود.

فرماندار تنگستان یاد آوردن شوراها باید به فعالیت های اجرایی که در مناطق خود انجام می دهند توجه کنند، نه تنها به نفع مردم نیست، بلکه در درازمدت مشکلاتی را نیز ایجاد می کند. ممکن است من می گویم برخی از تصادفات جاده ای این شهرستان به دلیل بی توجهی و عدم دقت کارشناسی فنی دستگاه های عمرانی روستایی بوده است.

وی همچنین گفت: بیش از 300 میلیارد تومان ارزش افزوده برای دهیاری ها و شهرداری های سه شهرستان تنگستان تامین شده است که با تلاش شهرداران و دهیاران پروژه های کوچک و بزرگی در سطح شهرستان به اتمام رسیده است.

لطفی همچنین گفت: تعریض و بهسازی جاده روستای گلی به بنه گزکه عملیات اجرایی آن از چند سال پیش از گلی تا روستا آغاز شد خورشت احداث پل ها و زیرسازی های لازم انجام شده و به زودی آسفالت نیز انجام خواهد شد آغاز خواهد بود.

فرماندار تنگستان در ادامه سخنان خود گفت: در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها و روستاهای شهرستان از آنجایی که بیشتر تجاوزات به شهر رفع شده و متاسفانه بیشتر تجاوزات غیرمجاز در این منطقه است، تمامی شهرداران شهر، روستاها و شوراها مردم اسلامی تنگستان مسیول هستند.

وی همچنین گفت: در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان یکی از کارهای اولویت دار برنامه های کاری ما در تنگستان است که در این مدت پروژه های نیمه تمام زیادی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در پایان این آیین اعضای شوراهای اسلامی روستاها باغ جنوب، شکل، گل با شکوه بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه