سهرابیان: 12 روز دیگر خوب می شوم/ با همه چیز می جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم

سهرابیان: 12 روز دیگر خوب می شوم، با همه چیز برای قهرمان شدن می جنگیم + فیلم

سهرابیان: 12 روز دیگر خوب می شوم/ با همه چیز می جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم

مدافع مصدوم استقلال گفت: معتقدم 10 تا 12 روز دیگر خوب می شوم و نمی دانم با تراکتورسازی بازی می کنم یا نه.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، آرمین سهرابیان پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر گفت: تیم ما به جز دو سه دقیقه بازی خوبی انجام داد و در نهایت سه امتیاز را به دست آورد. یه مشکل جزیی با باسنم داشتم فکر کنم 10-12 روز دیگه خوب بشم.

مدافع مجروح استقلال درباره احتمال قهرمانی تیمش گفت: با تمام قوا مقابل همه چیز می جنگیم. انشاالله که قهرمان بشیم

وی در خصوص استقبال خوب هواداران گفت: از هواداران تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند.

سهرابیان درباره اینکه در این فصل 4 گل به ثمر رسانده و هواداران نام او را به عنوان بهترین گلزن پیش بینی می کنند، گفت: تمرین بسیار خوبی در ضربات ایستگاهی داریم و جواد نکونام نیز تمرینات خوبی انجام می دهد. مدافعان در ضربات آزاد جلو می آیند و در گلزنی کمک می کنند.

سهرابیان درباره بازی تراکتورسازی گفت: نمی دانم. سعی میکنم برسم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سهرابیان: 12 روز دیگر خوب می شوم/ با همه چیز می جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سهرابیان: 12 روز دیگر خوب می شوم/ با همه چیز می جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه