روایت یک فعال حوزه نشر از پیامدهای افزایش قیمت کتاب

بهار خوانی در گفتگو با نارنجی گفته شد؛

روایت یک فعال حوزه نشر از پیامدهای افزایش قیمت کتاب

مدیر داخلی انتشارات کولک پاشی افزایش قیمت کتاب به دلیل افزایش قیمت کاغذ را یکی از چالش های امروز ناشران عنوان کرد.

مدیر انتشارات کوله پشتی که یکی از ناشران حاضر در پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری نارنجی، گفت: چون کتاب های ما عموما محصولی از بازار جهانی، افزایش قیمت آنها باعث افت مخاطبان شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به این نشریات را دانشجویان جوان و به ویژه دختران تشکیل می دهند، بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر کتاب ها رمان هستند و در حوزه روانشناسی بیشتر خانم ها برای خرید مراجعه می کنند.

مدیر داخلی انتشارات کلا پاشی، ترجمه کتاب را کار اصلی این انتشارات عنوان کرد و گفت: همواره سعی کردیم کتاب های مدرن را به بازارهای جهانی عرضه کنیم. در شبکه های اجتماعی از جمله تیک توک، نویسندگان آثار خود را تبلیغ می کنند و ما همان کتاب ها را ترجمه می کنیم. بیشتر بینندگان به جای کتاب های روانشناسی به دنبال رمان هستند.

فاضلی با بیان اینکه بین معرفی کتاب به بازارهای جهانی و ترجمه و ورود به بازار داخلی 3 ماه فاصله وجود دارد، گفت: اگر مشکلی از نظر صدور مجوز وجود نداشته باشد، کتاب را در چند وقت دیگر منتشر خواهیم کرد. روزها. ماه ها

وی در خصوص ترجمه صحیح کتاب ها گفت: کتاب های پرفروش را ضمانت کردیم تا اگر از کیفیت چاپ و ترجمه ناراضی بودند، کتاب را پس دهند. در عین حال، ترجمه توسط گروهی از متخصصان انجام می شود و ویرایش و تصحیح می شود تا مشکلات ترجمه به حداقل برسد.

گفتنی است، سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 29 تا 29 اردیبهشت ماه در محل مصلی تهران برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت یک فعال حوزه نشر از پیامدهای افزایش قیمت کتاب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت یک فعال حوزه نشر از پیامدهای افزایش قیمت کتاب"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه