دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ زیارت است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ زیارت است - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی بعدازظهر سه شنبه در همایش سراسری تجلیل از نوادگان ایمه بر سر قبر مبارک خواهر امام رضا(ع) برگزار شد.ONE) رشت در گرامیداشت دهه کرامت گفت: این دهه بهترین فرصت برای توسعه و گسترش فرهنگ حج و فرهنگ اهل بیت است.ONE) E.

حاجت الاسلام تدینی با اعلام اینکه استان گیلان دارای 950 بقعه و بقعه متبرکه امام زادگان است، گفت: وجود این تعداد بقعه امام زادگان در گیلان نشان از رهبری استان و هویت دینی مردم این استان است. استان در حال گسترش است. دینی.

وی با بیان اینکه در ساعت 40/00 محفل انس با قرآن کریم در بقاع تدارک دیده شده است و برگزاری این مراسم در دستور کار دیگر برنامه های بقاع متبرکه گیلان است، اظهار داشت: این محفل انس با قرآن کریم در شهرستان بقاع برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان هدف از اجرای ویژه برنامه های دهی رومات را تبدیل بقاع به صحنه فرهنگی و رسیدن حداکثری به اقشار و اقشار مختلف جامعه عنوان کرد. احترام و تجلیل از اولاد ایمه نیز لازم است. گره و ارتقای جایگاه آنان در جامعه، توسعه فرهنگ حج و پاسخگویی به شبهات حج ایمه اطهار و بقاع مبارک از دیگر اهداف ما به جز اجرای این برنامه هاست.

وی نامگذاری پنجمین روز ذوالقدر را به عنوان روز ملی تکریم و یاد از اولاد ایمه اطهار عنوان کرد و ادامه داد: قدردانی و یاد از اولاد ایمه و اعتلای مقام آنان، جشن بقاع، مرکز فرهنگی و رسیدن به حداکثر گروه ها و اقشار مختلف جامعه، «ایجاد چارچوب و بسترسازی» برای مشارکت مردم در مدیریت، سازندگی و برنامه های بقاع متبرک، «توسعه فرهنگ حج و پاسخگویی به شبهات پیش آمده». درباره حج در بقاع متبرک در فضای مجازی و «برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت با استفاده از ظرفیت بقاع متبرک» پنج هدف از برگزاری این مراسم است. خاص ب رنام ها در ده سال باشکوه شکوه.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ زیارت است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ زیارت است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه