دلایل جواب منفی سامان قدوس به استقلال

دلایل جواب منفی سامان قدوس به استقلال

نارنجی:

سامان قدوس در هفته های اخیر مورد توجه باشگاه های متعددی قرار گرفته و در حال مذاکره با آنها برای تعیین تکلیف تیم بعدی خود است. دنیل اندرسون، مدیر ورزشی باشگاه فوتبال مالمو به این موضوع اشاره کرده است که قدوس ممکن است در تابستان امسال علاقه مند شود.

سال گذشته مالمو برای جذب این مهاجم تلاش جدی کرد اما تلاش آنها ناکام ماند. البته در فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال علاقه زیادی به قدوس نشان داد اما انتظار می رفت مذاکرات به سرانجام نرسد. سران استقلال به قدوس پیشنهاد رسمی دادند اما او قبول نکرد. قدوس به دلیل شرایط خانوادگی ترجیح داد به ایران نرود.

قدوس تمایلی به ادامه فعالیت در ایران نداشت و به همین دلیل پیشنهادهای دیگری را در نظر گرفت. حالا گفته می شود بین مالمو و ساوتهمپتون است. اما بازی در لیگ برتر هرگز با لیگ سوید قابل مقایسه نیست و جای تعجب نیست که قدوس با 53 بازی بین المللی برای ایران گزینه دوم است و دوباره پیراهن سرخ و سفید را بر تن می کند.

ساوتهمپتون توسط راسل مارتین اسکاتلندی اداره می شود. این تیم پس از شکست لیدز یونایتد در بازی چمپیونشیپ جواز حضور در لیگ برتر را یافت. نام ساوتهمپتون سنتز است و قدیس ها ممکن است یکی از بازیکنان جدید این تیم باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلایل جواب منفی سامان قدوس به استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلایل جواب منفی سامان قدوس به استقلال"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه