دستگیری 258 هزار سارق در کشور/ کشف 1 میلیون قلم اموال مسروقه

دستگیری 258 هزار سارق در کشور/ کشف 1 میلیون قلم اموال مسروقه

معاون موباز از فراجا خبر داد که بیش از یک میلیون اقلام مسروقه کشف و به مال باختگان بازگردانده شد.

به گزارش خبر نارنجیسرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل شناسایی و دستگیری قضات، طی سال 1402 بیش از 258 هزار سارق و 6 هزار و 851 نفر در این کشور دستگیر شدند.

وی همچنین گفت: با تلاش و اقدامات موثر کارآگاهان مبارزه با سرقت بیش از یک میلیون و 102 هزار فقره انواع اموال مسروقه کشف و یک میلیون و 100 هزار فقره نیز به مالباختگان بازگردانده شد. خانه.

جانشین پلیس موباز از وقوع این سرقت به فرجا خبر داد و ادامه داد: رصد روزانه فضای مجازی و شناسایی سارقان و سارقان خرید و فروش اجناس مسروقه از جمله وظایف مهمی است که امسال اجرایی می شود. در این راستا همانند سال های گذشته، همانند سال های گذشته، برنامه ریزی هایی برای شناسایی و دستگیری سارقان سرقت وجود دارد که با توجه به جغرافیای جرایم در استان های هدف، همانند سال های گذشته انجام شده است. به طور جدی

اکبری بیان کرد: بررسی کارشناسانی که از زندان بیرون آمده اند، تشکیل بانک های اطلاعاتی کارشناسان، تشکیل جلسه ویژه با قوه قضاییه درباره برخورد جدی و بی وقفه با سارقان و… این یک ارتباط است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 258 هزار سارق در کشور/ کشف 1 میلیون قلم اموال مسروقه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 258 هزار سارق در کشور/ کشف 1 میلیون قلم اموال مسروقه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه