حسن عباسی دیگری در راه است!

حسن عباسی دیگری در راه است!

به اصرار مجری برنامه و سوالات بی ربط در پخش زنده!مگر مجله خانه و خانواده و قسمت سرگرمی نیست که از دو اسطوره استقلال و پیرسپولیس بپرسید خواننده مورد علاقه شما کیست؟

میهمانان محترم بودند و به شما فرصت دادند تا سوالی که پرسیدید را اصلاح کنید که روشن گفت: قدیم یا جدید؟

پروین از حیدی و روشن از معین یاد کردند، در شرایطی که دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شرایط را برای حضور فردی مانند معین در ایران فراهم کند، چراغ سبز است. معین (البته پخش زنده صدا و سیما با تاخیر (یعنی چراغ سبز) جالب است که یک روز بعد در یکی دیگر از برنامه های تلویزیونی فیلمی از علی پروین پخش می شود که به راحتی پخش می شود. جواد یساری و عباس پخش قدری وانمود می کند که به قهوه خانه می رود و از صدای آنها لذت می برد و تلویزیون را سانسور نمی کند!همان عباس قدری که با ابراهیم رییسی ملاقات داشت و از نفرت پنهانی اش از برگزاری کنسرت گفت!

چند روز بعد از این نظرات و در قم.

یدالله حسینی رییس هییت خادم الشهاد قم در ویدیویی به علی پروین و حسن روشن حمله می کند و آنها و البته مجریان ویژه برنامه نوروزی را با الفاظ ظالمانه خطاب می کند و از عظمت علی چیزی نمی گوییم. پروین. فوتبال ایران اما به شهدا بدهی می دهی، نمی دانی که حسن روشن برادر شهید است، لااقل آبروی برادر شهید حسن روشن را حفظ کردی.

می دانی وحید هاشمیان هم برادر شهید است، اما هیچ جا به آن اشاره نکرده، دوست ندارند از شهادت خانواده شان بهره ببرند، حسن عباسی چند روزی است که چشمانش را بست و دهانش را باز کرد. به فوتبالیست ها فحاشی کرد و این بار رییس یک هییت قم هم در راه عباسی است، حداقل شرمنده شهیدشان باشید.

یا از سال های خدمت پروین و روشن برای فوتبال و جوانان ایران، پروین و روشن همبازی های تیم ملی ایران در دهه 50 بودند که افتخارآفرینی کردند. علی پروین سلطان فوتبال ایران است و در عرصه فوتبال و مربیگری پرافتخار است و روشن تنها بازیکن ایرانی است که در جام جهانی، جام ملت ها و المپیک گلزنی کرده است.

بر مصلحت خود اصرار کرده اند، شاید هایده و معین مورد پسند بسیاری از سران مملکت واقع شود، اما هیچ جا نمی گویند آقا آبروی خود را حفظ کنید!

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسن عباسی دیگری در راه است!" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسن عباسی دیگری در راه است!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه