جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت

جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت

به گزارش خبرگزاری نارنجی، از خبرگزاری پلیس، گروهبان کارشناس «سید محمود میرفیضی» با اعلام این خبر گفت: با هدف تداوم اجرای طرح های مقابله با عوامل اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر ، ماموران انتظامی شهرستان بهبهان از حمل محموله بزرگ مواد مخدر از این شهرستان با اشراف و برتری دانش مطلع شده اند.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضایی، با تلاش دورانی و رصد دقیق اطلاعات راهنمایی و رانندگی، وانت نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی مشترک و مجاز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از یک دستگاه خودرو توقیف شده 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف شد.

سردار میرفیزی با اشاره به اینکه در این عملیات یک قاچاقچی مرگ دستگیر شد، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان مرگ و مخلان امنیت بر خلاف قانون برخورد خواهد کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه