توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی

توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی

نارنجی:

مریم مشهود افزود: بر اساس اعلام دفتر پزشکی ایران و حمایت وزارت بهداشت، در حال حاضر فقط پزشکان ایرانی مجوز استفاده از لیلانوک را دارند و در صورت بازنگری این بخشنامه، طبیعتا این تغییر در زایمان انجام می شود. . گواهی خدمات زالو درمانی و استاندارد.

وی نسبت به موارد بدون مجوز در زمینه درمان و نگهداری شپش هشدار داد و گفت: در کمیته پزشکی کشور توافقی صورت گرفت که با هدف تسهیل تجارت و اجرای جلسه «با مشارکت مردمی در سازمان نظام پزشکی» برگزار شد. توسعه تولید». در حوزه باغ وحش نیز با بررسی تمامی اعضای کمیته ملی لیلان، در فرآیند اعطای مجوز، راه اخذ مجوز برای متقاضیان تسهیل خواهد شد. بنابراین پس از استعلام از نهادهای ذیربط آخرین مجوز لپ پزشکی تنها باید توسط یک سازمان صادر شود.

رییس اداره طب سنتی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به دستورالعمل منتشر شده در سایت سازمان غذا و دارو؛ فقط تجهیزات پزشکی ارایه شده در داروخانه با برچسب معتبر مورد تایید سازمان غذا و دارو برای درمان و استفاده است زیرا تحت نظارت شخص فنی، شخص حقوقی یا شرکت دارای مجوز بسته بندی و کد روی IRC می باشد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه