تازه ترین تولید گرافیکی بسیج رونمایی شد

به مناسبت روز جهانی قدس

تازه ترین تولید گرافیکی بسیج رونمایی شد

آخرین اثر گرافیکی بس فاش شد

به مناسبت روز جهانی قدس از جدیدترین اثر گرافیکی گروه هنرهای تجسمی بسیچ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، مدیر گروه هنرهای تجسمی بسیچ، رضا خوشترش پندیده گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و بین المللی روز قدس، روز جهانی قدس به مناسبت جشن برگزار شد. مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) موضوع فلسطین را در قالب طرحی گرافیکی بر اساس یکی از فرمایشات ویژه مقام معظم رهبری ارایه و برای اولین بار از مقام معظم رهبری دریافت کرد: «امروز کل کشور جهان اسلام باید به مسیله فلسطین بپردازد.» این کلید سری است که درهای فرج را به روی جامعه اسلامی باز می کند.

خوشترش پسندیده با بیان اینکه امروز مسیله فلسطین تنها مشکل جهان اسلام نیست، بلکه مسیله اصلی همه جهانیان است، گفت: همه مردمی که به فکر انسانیت هستند، این موضوع را برای خود مبنا قرار داده اند. و در عرصه فرهنگی، اجتماعی و اجتماعی در بنابراین این موضوع برای بسیچی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در این زمینه تدبیر ویژه ای اتخاذ شود.

وی همچنین گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگی نگاه بالایی به دنیا دارند، اداره هنرهای تجسمی بسیچ برنامه ریزی هایی را برای تبلیغ این نوع محتواها و پروژه ها با توجه به خواسته خود انجام داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تازه ترین تولید گرافیکی بسیج رونمایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تازه ترین تولید گرافیکی بسیج رونمایی شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه