بارش باران در این استان ها طی روزهای آینده

بارش باران در این استان ها طی روزهای آینده

به گزارش نارنجی، سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران، کاهش دما و احتمال آبگرفتگی هشدار داد.

به گزارش نارنجی، سازمان هواشناسی هشدار داد نارنجی گزارش داد: روز دوشنبه (12 اردیبهشت) در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و وزش باد شدید موقت در مناطقی که گرد و غبار و برف وجود دارد رخ می دهد. افزایش و دما در حال کاهش است ، کردستان، کرماشان، زنجان، لرستان، مرکز، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه ها و ارتفاعات استان های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان و سه شنبه (14 اردیبهشت) در مرکز، قم، شرق لرستان، در استان های چهارمهال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه ها و ارتفاعات استان های گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوای روز چهارشنبه (14 اردیبهشت) در استان های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمالی فارس، کهگیلویه و شمال کردستان. . بویراحمد و دامنه ها و ارتفاعات استان های گلستان، چرامحال و بختیاری دور از دسترس نیست.

این شرایط جوی شامل بسته شدن جاده ها، آبگرفتگی جاده ها، سیل، طغیان آبراهه ها، طغیان فصلی رودخانه ها، رعد و برق، حوادث پرندگان، آسیب به سازه های موقت مانند بنرها، داربست ها و بیلبوردها و ناوگان حمل و نقل داخلی است. مناطق حساس از ارتفاعات گرد و غبار محلی، در مناطق کوهستانی احتمال ریزش سنگ دور از دسترس نیست. بر اساس توصیه سازمان هواشناسی در تردد بین شهرها، توقف در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از کوهنوردان، پرهیز از چرای احشام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها و مناطق مرتفع، احتیاط کنید. مقاوم سازی ساختمان های موقت، حفر چاه و آبراه، با توجه به احتمال وقوع تگرگ، اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از آسیب به بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش نارنجی، در هشدار نارنجی سازمان هواشناسی پیش بینی می کند که یک پدیده جوی اثرات منفی و خسارات احتمالی به همراه داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسیول برای رویارویی با یک پدیده مضر داده می شود.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران در این استان ها طی روزهای آینده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران در این استان ها طی روزهای آینده"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه