این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و ب ام و می رود /عکس

امیر مسعود عابدین: هونگچی سدان لوکس خود به نام Guoya را برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرده است. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower خواهد بود و می توان آن را یکی از اولین رقبای مستقیم مرسدس بنز کلاس S و BMW سری 7 دانست.

این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و ب ام و می رود /عکس

علاوه بر گویا، سه مدل دیگر به نام های Guoyao، Guoli و Guoyue ناوگان گلدن آفتابگردان این برند را تشکیل می دهند. گلدن آفتابگردان نام گران ترین و مجلل ترین مدل های هونگچی است.

به گزارش نارنجی، این مدل که پیش از این با نام هونگچی L1 شناخته می شد، از زبان طراحی خودروی L-Concept استفاده می کند. قسمت جلویی دارای یک جلوپنجره بزرگ و آبشار است که با لهجه های کرومی مزین شده است، در حالی که چراغ های جلو در دو طرف آن حسی متمایز به آن می دهند. لوگوی مرکزی و برجسته هونگچی از بین رفته است.

شایان ذکر است که چراغ های جلو از فناوری DLP (پردازش دیجیتال نور) استفاده می کنند که به چراغ ها اجازه می دهد تا نور جاده را افزایش دهند و نمادهایی را برای نشان دادن عابران پیاده نشان دهند. هونگچی ادعا می کند که طراحی چراغ عقب از شکل “فانوس قصر” الهام گرفته شده است.

این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و بی ام و می رود / عکس

ابعاد این خودرو 5353/1998/1511 میلی متر و فاصله بین دو محور 3260 میلی متر است. هونگچی این مدل را در مدل های 4 نفره و 5 نفره عرضه می کند. این خودرو از یک سو دارای فاصله کم از سطح زمین با بدنه دو رنگ سفید-قرمز و رینگ های 19 یا 20 اینچی با پره های سخت است.

دو گزینه پیشرانه در دسترس مشتریان است، یک 3.0T پلاگین هیبریدی و یک 4.0T پلاگین هیبریدی که هر دو با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت می شوند. موتور 3.0T دارای حداکثر قدرت 388 اسب بخار است. موتور 4.0T دارای حداکثر قدرت 482 اسب بخار است. هر دو پیشرانه با بسته های باتری لیتیومی سه گانه جفت خواهند شد، اما ظرفیت و برد مشخصی در حال حاضر توسط هونگچی به طور رسمی اعلام نشده است.

این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و بی ام و می رود / عکس

همانطور که انتظار دارید، کابین به صفحه کیلومتر شمار و صفحه نمایش مرکزی بزرگ مجهز شده است. لوگوی نمادین Golden Sunflower روی فرمان دیده می شود. فضای داخلی نیز با بسیاری از سطوح چوبی تزیین شده است که با چرم نرم و مواد فلزی تکمیل شده است.

این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و بی ام و می رود / عکس

ردیف عقب دارای یک صفحه نمایش لمسی است که عملکردهای داخلی مانند گرمایش صندلی، ماساژ و دمای هوا را کنترل می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر هد آپ با قابلیت واقعیت افزوده، رابط چهره چند حالته، صدا و اشاره و تنظیم هوشمند نور محیط اشاره کرد.

برای مشاهده قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه قیمت روز زابارآنلاین مراجعه کنید.

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و ب ام و می رود /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس بنز و ب ام و می رود /عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه