آسمان تهران تا فردا بارانی است

آسمان تهران تا فردا بارانی است

اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرده است که آسمان تهران تا صبح ابری و در ساعاتی بارندگی و گاهی بارندگی خواهد بود.

به گزارش نارنجی، بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی پیرو اخطار شماره 9 رنگ زرد در 21 اردیبهشت، آسمان استان تهران تا فردا ابری و در برخی مناطق با وزش باد و بارش باران پیش بینی می شود. ساعت ها. گاهی باران و رعد و برق و رعد و برق می بارد و در جاهایی که رخ می دهد دور نیست.

از بعدازظهر فردا با تداوم وزش باد به تدریج از ابر کاسته می شود و تا پایان روز یکشنبه هوای ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از صبح دوشنبه تا سه شنبه شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات وزش باد و باران، گاهی رعد و برق و رعد و برق و در برخی نقاط وزش باد و گرد و خاک و دید کم انتظار میرود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، صبح 25 اردیبهشت ماه در تهران ابری و بارانی و از بعدازظهر بارش باران و گاهی رعد و برق، وزش باد شدید بتدریج کاهش و دمای هوا در حدود حداقل 15 درجه حداکثر دمای هوا 22 درجه و هوای ابری تا نیمه ابری برای ساعاتی در روز یکشنبه (16 اردیبهشت) افزایش وزش باد در طول شب و با احتمال وزش باد شدید در شب ابری با حداقل وزش باد پیش بینی می شود. 17 درجه و حداکثر افزایش حتی بیشتر. 24 درجه سانتیگراد

بر اساس این گزارش، فرودگاه های امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای 22 درجه گرم ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته هستند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسمان تهران تا فردا بارانی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسمان تهران تا فردا بارانی است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه