بهترین مارک صابون جوانه گندم

صابون جوانه گندم گل سیتو بدلیل دارا بودن روغن جوانه گندم، فواید زیادی در کاهش چین و چروک های پوستی، پیری زودرس پوست، از بین بردن لکه های ناشی از آفتاب، رفع جوش های پوستی، بهبود گردش خون در پوست، کاهش کراتین های اضافی و چربی اضافی پوست دارد. همچنین صابون جوانه گندم گل سیتو به علت دارا بودن درصد بالای روغن طبیعی جوانه گندم و ویتامین E و سایر ویتامین های موجود در آن یک روشن کننده پوست می باشد و می تواند آثار زیان بار رادیکال های آزاد در پوست را خنثی نموده و از پیری زودرس پوست و پیدایش چین و چروک جلوگیری کند و یک ضد لک قوی می باشد و باعث التیام و استحکام بافت پوست می شود و لطافت و نرمی و شفافیت را برای پوست ارمغان می آورد.

بهترین مارک صابون جوانه گندم

موارد مصرف صابون جوانه گندم گل سیتو

– مناسب انواع پوست، پوست چرب و مستعد آکنه
– حاوی عصاره طبیعی جوانه گندم و ویتامین E

– کاهش دهنده چربی اضافی پوست و از بین بردن لکه های جوش صورت
– تقویت و ویتامینه شدن پوست
– کاهش کراتین های اضافی پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن

مشخصات

روزانه دو بار صبح و قبل ازخواب کف صابون را به مدت 30ثانیه روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

در مکانی خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روغن جوانه گندم، اسید چرب نارگیل، موم زنبور عسل، روغن بادام، لانولین

جوانه گندم سرشار از بیوتین و سایر ویتامین های گروه ب است. بیوتین برای از بین بردن جوش های چرکی و سرسیاه بسیار موثر است و توصیه می شود ا این ماده در رژیم غذایی استفاده شود.

موم زنبور عسل

موم زنبور عسل موجود در این صابون به طور گسترده در درمان بیماری های پوستی به عنوان نوعی ماده باکتری کش طبیعی برای مداوای التهاب های پوستی، سوختگی ها و زخم ها و تحریک رشد بافت ها بکار می رود.

از سایت اصلی دکتر بیز شما می توانید بهترین مارک صابون جوانه گندم را تهیه کنید

روغن نارگیل

این روغن از ایجاد لک یا سایر آسیب هایی که با بالا رفتن سن یا قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد می شود پیشگیری می کند. همچنین به محکم تر کردن بافت پیوندی کمک کرده که موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود. این روغن آسیب ناشی از نورخورشید را کاهش می دهد زیرا سریعاً جذب پوست و بافت های سلولی زیر آن می شود. استفاده از روغن نارگیل به طور مرتب باعث نرم تر شدن پوست می شود.

روغن نارگیل برای افرادی که از خشکی و ترک پوست آرنج ها، زانوها و پاشنه پا در عذاب هستند نیز مناسب است. چون این روغن وارد لایه های عمقی تر پوست شده و باعث نرمی و احیای سلول های آسیب دیده می شود.

روغن بادام شیرین

یکی از بهترین تسکین بخش ها برای پوست خسته و یک عامل رطوبت رسان طبیعی است.  پوست در برابر مضرات اشعه ناشی از نور خورشید محافظت می شود و به وسیله کنسانتره فعال ویتامین E باعث تحریک سلول های پوستی و در نتیجه باعث تولید کلاژن می شود و از بروز چروک های جدید پیشگیری می کند.

پودر جوانه گندم Wheat germ powder

پودر جوانه گندم یک ماده ی غذایی سودمند است که از گذشته تا به امروز در پخت و طبخ انواع غذاهای سالم، رژیمی و مکمل های غذایی از آن استفاده می گردد. جوانه گندم سرشار از پروتیین، کربوهیدرات، فیبر و چربی های گیاهی مفید می باشد. همچنین جوانه گندم و فرآورده های آن دارای مقادیر بالای ویتامین های ضروری و مورد نیاز ورزشکاران همچون ویتامین B کمپلکس، B6 و ویتامین E و منابع خوبی از روی، پتاسیم، منیزیم، تیامین، فسفر و فولات است.

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروزه به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود. سلنیوم و منیزیم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.
به اعتقاد برخی از متخصصان پوست و مو، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و انواع جوش صورت و ناراحتی های پوستی موثر است. همچنین کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند. برای آنهایی که در سلامتی خود به جزییات اهمیت می دهند.

کتابچه الکترونیکی رویسا از به روزترین تحقیقات و مقالات علمی معتبر تهیه شده است. ما در این کتاب قصد داریم محتوای جامعی از محصولات پرورش اندام، مکمل ها و تغذیه سالم، در اختیار مخاطبان ویژه و مشتاقی که به دنبال روش های علمی و محصولات باکیفیت هستند، قرار دهیم.

فواید مصرف پودر جوانه گندم

از سوی دیگر مصرف جوانه گندم خستگی مفرط، ضعف و بی حالی را کاهش می دهد. ویتامین B1 موجود در جوانه گندم نیز، برای تعادل سیستم عصبی ضروری است. همچنین جوانه گندم در رفع بی خوابی، بروز یایسگی زودرس، اختلالات قلبی و دیابت هم می تواند مفید و موثر باشد. بنا بر توصیه متخصصان، کسانی که از سوء تغذیه رنج می برند یا منع استفاده از سبزی ها را دارند، می توانند با تهیه جوانه گندم و مصرف مداوم آن، از کمبود ویتامین ها و املاح معدنی طبیعی بدن جلوگیری کنند.

دیگر خواص:

• افزایش انرژی و مقابله با خستگی و ضعف
• تقویت عملکرد مغز، بهبود تمرکز و یادگیری
• پیشگیری و درمان یبوست و کمک به دستگاه گوارش
• حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و کاهش مرگ ناشی از بیماری قلبی
• دارای پروتیین و کربوهیدرات بالا و مفید برای افزایش وزن
• دارای خواص آنتی اکسیدانی و کمک به پیشگیری از بیماری ها

طریقه مصرف پودر جوانه گندم بر چاقی صورت

اگر به دنبال پر شدن صورت و افزایش وزن هستید مکمل جوانه گندم یکی از مکمل های با ارزش غذایی بالاست. حداکثر دوز مصرفی جوانه گندم 2 قاشق غذاخوری در روز است. برای چاقی صورت باید یک قاشق غذا خوری جوانه گندم را نیم ساعت بعد از وعده های ناهار و یک قاشق غذا خوری از آن را نیم ساعت بعد از شام با ماست یا شیر مخلوط و میل نمایید. در صورت دلخواه می توانید مقداری عسل یا شیره انگور را نیز به آن اضافه نمایید. بهتر است قبل از وعده های غذایی از جوانه گندم استفاده نکنید تا جلوی اشتهای شما را نگیرد و به شما حس سیری ندهد.بهترین زمان مصرف خرما بار دکتر بیز  در شب می باشد

مصرف پودر جوانه گندم برای کودکان

پودر جوانه گندم برای کودکان نیز کاملا مناسب است و مادران می توانند به عنوان یک غذای مقوی و تقویتی برای کودکان از آن استفاده نمایند.

موارد استفاده از پودر جوانه گندم

• جایگزین سالم و مغذی در نان، کتلت و شامی
• مناسب برای انواع خورشت، سوپ و آش
• استفاده با ماست و انواع نوشیدنی مثل آبمیوه و شیر
• افزودن به اسموتی و شیک های پروتیینی

برای جوانه گندم خرید بالا  می توانید  از همین صفحه اقدام کنید چرا که رویسا با کیفیت ترین محصول ممکن را برای شما همراهان عزیز آماده کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین مارک صابون جوانه گندم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین مارک صابون جوانه گندم"، کلیک کنید.